آیا از آن لحظه ناخوشایند متنفر نیستید که به سمت چراغ می روید و همه به شما نگاه می کنند زیرا ماشین شما صدای جیغ هولناکی ایجاد می کند؟ اون دنیا چیه؟ من تازه ترمزهایم را عوض کردم، چطور ممکن است صدا ایجاد کنند؟
ما پنج دلیل اصلی برای ایجاد صدا در ترمزها را می بینیم که در بیشتر موارد به دلیل نصب ضعیف یا کیفیت پایین لنت ایجاد می شود. اگر سوالی دارید، لطفا به ما اطلاع دهید. ما یک بازرسی ترمز رایگان ارائه می دهیم. در زیر پنج دلیل اصلی وجود دارد که هر روز مشتریان با مشکل صدای ترمز مواجه می شوند.
آیا از آن لحظه ناخوشایند متنفر نیستید که به سمت چراغ می روید و همه به شما نگاه می کنند زیرا ماشین شما صدای جیغ هولناکی ایجاد می کند؟ اون دنیا چیه؟ من تازه ترمزهایم را عوض کردم، چطور ممکن است صدا ایجاد کنند؟
ما پنج دلیل اصلی برای ایجاد صدا در ترمزها را می بینیم که در بیشتر موارد به دلیل نصب ضعیف یا کیفیت پایین لنت ایجاد می شود. اگر سوالی دارید، لطفا به ما اطلاع دهید. ما یک بازرسی ترمز رایگان ارائه می دهیم. در زیر پنج دلیل اصلی وجود دارد که هر روز مشتریان با مشکل صدای ترمز مواجه می شوند.
1. لنت های ترمز فرسوده شده اند
اولین مورد این است که مواد پوشش
2. سطح روتور ناهموار است
دومین مشکل رایجی که در صداهای ترمز می بینیم ناهموار بودن سطح روتور است. این اغلب در اثر سایش اتفاق می افتد. بکسل کردن بارهای سنگین، یا ترمزهای زیاد می تواند گرما ایجاد کند و روتورها را <<تابیده>> کند. همانطور که روتور دور لنت ترمز می چرخد نمی تواند کاملاً روی سطح ناهموار بنشیند و شروع به ایجاد صدا کند. ما معمولاً توصیه می کنیم که روتورها را مجدداً روکش کنید یا در صورت مشکل جایگزین کنید.
3. کالیپرهای ترمز فشار را به طور یکنواخت اعمال نمی کنند
ثالثاً، کالیپرهای ترمز که چسبیده اند یا سخت افزار از دست رفته اند، می توانند باعث شوند فشار اعمال شده توسط کالیپرها به طور یکنواخت اعمال نشود. هنگامی که این اتفاق می افتد، به احتمال زیاد ترمزها را به طور ناهموار فرسوده می کند. اگر سخت افزار شروع به چسبیدن کند و رها نشود، باعث چسبیدن لنت های ترمز و ایجاد صدا و ترمز ضعیف می شود. از آنجایی که کالیپرهای ترمز می چسبند و به درستی نمی لغزند، لنت های ترمز به طور مداوم ساییده می شوند و به نوبه خود گرما ایجاد می کنند و باعث کریستال شدن و جیغ می شوند.
4. مواد لنت ترمز
چهارمین موردی که می بینیم، مشکل خود مواد لنت ترمز است. این روزها وقتی چیزی می خرید، همیشه یک چیز خوب، بهتر و بهترین وجود دارد. لنت های ترمز "خوب" اولیه مواد ارزان تری هستند و معمولاً صدای زیادی ایجاد می کنند. آنها ماشین شما را متوقف خواهند کرد، اما انتظار نداشته باشید که قدرت توقف نرم یا بی صدا داشته باشید. این یکی از دلایلی است که ما از لنت ترمز ارزشی استفاده نمی کنیم. شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید.
5. نصب نادرست
پنجمین مشکل رایجی که می بینیم نصب نادرست است. گیره ها، لغزش های کالیپر، سخت افزار ترمز یا سخت افزار به درستی روغن کاری نشده است. نصب لنت ترمز آنقدرها هم که فکر می کردید آسان نیست. وقتی ترمزها را برداریم اولین کاری که انجام می دهیم این است که همه چیز را تمیز کرده و سخت افزار را جلا می دهیم. هرگونه زنگ زدگی، زباله های جاده و مهمترین روغن های قدیمی و چسبنده را از بین ببرید. پس از تمیز کردن باید دوباره روغن کاری کنید و شیم ها و هر سخت افزار دیگری را که قابل تعویض است نصب کنید. این واقعاً تضمین می کند که لنت ترمز، لنت ترمز، پین ترمز، سخت افزار ترمز، همه به طور یکنواخت و درست حرکت می کنند. معمولاً هنگام نصب لنت ترمز، لنت ها نادیده گرفته می شوند. با این حال، شیلنگ ها جزء اصلی برای جذب لرزش ترمزها هستند. لرزش های ترمز باعث ایجاد صدا می شود.